Tavalsz Szeptember végén azon az útvonalpn jöttünk haza Ammoudiából.
Az Igoumenitsa - Thesszaloniki szakoszon egyetlen rövid szakaszon (kb 500 m) volt megszakítva az autópálya, ott éppen egy híd épül.
Nem kell pályadíjat fizetni. (Ez valószínűleg addig lesz így, amig a teljes szakasz el nem készül)
Az út nagyon szép tájon halad, rengeteg hosszabb rüvidebb alagút van, nem számoltam, de minimum 30 biztosan van.
Korábban töbször is mentem a nem autópályás útvonalon, az elég durva, rengeteg kamion és előzni szinte lehetetlen volt.
Köszi Jox! Mindenképpen a pályát választjuk, akár fizetős, akár nem, csak jó lenne tudni. De majd most már lassan kiderül azért, hogy kész van-e már az a híd
Killerlaca, ebben az esetben a kereső nem sokat segített volna, hiszen ahhoz egy kulcsszó kell, itt meg több is lehetett volna. Én nem vagyok lusta végigolvasni semmit. De ha te így utólag most beleolvasol esetleg, érteni fogod, mit értettem ez alatt (tényleg állandóan újra és újra előjöttek ezek a témák, meg újak is, milyen waxot használt valaki a kocsira és hasonlók, de mindegy, nem megyek bele. Csak így töményen ez nagyon sok volt). A fórumozáshoz pedig az is hozzátartozik, hogy ezt elmondhatom.
A mikrobuszok 130 cm-es választóvonalával akkor most hanyadán állunk? Az első tengely felett mért magasság a mérvadó? Az autó magassága, vagy a szélvédő alsó széle?
A 130 cm-t elérők a III. kategóriába tartoznak? Ennek kb. háromszorosa a díja mint a személykocsinak.
Apropó: vannak már idei autópálya díjak? Itt a fórum első bejegyzésében még nem találtam.
Abból indulj ki, hogy nem méricskélik azt a fránya 130 cm-t. Mikrobusz az III. kategória, függetlenül a magasságtól (ez általánosan elfogadott). A magasság azért is érdekes, mert vannak ellen példák is. Pl. vannak egészen magas építésű terepjárók, és azok mégis csak a II. kategoriába tartoznak.