Mikor éjszaka mentél , miért tartott az a 24 km egy óra hosszat? Egy több sávos útról beszélünk,nem egy Üllői útról reggel 8 magasságában. Nem akarok és nem is fogok vitatkozni ezek után senkivel, csak kíváncsi vagyok. Mert én tegnap meg ma beszéltem pár ismerősömmel akik már szintén mentek többször keresztül Belgrádon, és az én általam említett idők alatt mentek keresztül a városon.. Éjszaka simán 80-90-el simán lehet tolni neki városon belül, szóval??
Mikor éjszaka mentél , miért tartott az a 24 km egy óra hosszat? Egy több sávos útról beszélünk,nem egy Üllői útról reggel 8 magasságában. Nem akarok és nem is fogok vitatkozni ezek után senkivel, csak kíváncsi vagyok. Mert én tegnap meg ma beszéltem pár ismerősömmel akik már szintén mentek többször keresztül Belgrádon, és az én általam említett idők alatt mentek keresztül a városon.. Éjszaka simán 80-90-el simán lehet tolni neki városon belül, szóval??
Belgrádban nem adnak gyrost,mert akkor az idén csak addig megyünk
Jó helyen van az ahol van ... Kell egy kis utazás mielőtt odaérünk. Ha nagy hiányom lenne Augusztus előtt, akkor kiszaladunk egy kicsit Triesztbe. Anyósomat is kivittem tavaly. Még nem látta a tengert sose, nagy élmény volt neki. Reggel 4 kor indultunk este jöttünk vissza, mert nem tudtam rávenni hogy maradjunk legalább egy napot...
5-én indulunk Pargára, majd 8 -án át Korfura 18-án jövünk haza. Elvileg egy Kabrióval megyünk golf tdi-vel. Még nem nagyon utaztam tető nélküli autóval..
5-én indulunk Pargára, majd 8 -án át Korfura 18-án jövünk haza. Elvileg egy Kabrióval megyünk golf tdi-vel. Még nem nagyon utaztam tető nélküli autóval..
akkor megint hamarabb visszaértek minthogy mi indulunk,
tetö nélkül esöben a legjobb
"sajnos a tápszivattyu bedarálodása magával viszi a teljes üzemanyag rendszer cseréjét"
A tápszivattyú az üzemanyagszűrő előtt van, az kiszűri a "darabjait". Legalábbis ami, 2micron-nál nagyobb. Ami kisebb az meg a gyár szerint nem okoz gondot. Nem lehet, hogy a magasnyomású pumpára gondoltál a "tápszivattyú" alatt, Ha az esik szét, az persze csúnya baj, de ez így van minden CR dieselnél, nem Mercedes sajátosság.
"sajnos a tápszivattyu bedarálodása magával viszi a teljes üzemanyag rendszer cseréjét"
A tápszivattyú az üzemanyagszűrő előtt van, az kiszűri a "darabjait". Legalábbis ami, 2micron-nál nagyobb. Ami kisebb az meg a gyár szerint nem okoz gondot. Nem lehet, hogy a magasnyomású pumpára gondoltál a "tápszivattyú" alatt, Ha az esik szét, az persze csúnya baj, de ez így van minden CR dieselnél, nem Mercedes sajátosság.
Mi is 1989-ben egy Skoda 105-el tettük meg a Nyiregyháza-Tolo távolságot.
Bár némi problémánk volt (pl.: felforrt a hűtővízünk Athénban, kifogyott a benzinünk és megálltunk vhol Jugóban a puszta közepén) mégis hazahozott minket a jó öreg Skoda
De ezek az utak ettől lettek szépek, így van mit mesélni majd az utókornak