Szerintem sem kell aggódni a kocsi miatt, hiszen, ha belegondolsz egy hónap alatt simán leautózol minimum 2500 km-t.
Mikor voltam 1991-ben Paralián a magyarok DACIA és Skoda 105-ös -el jöttek, a lengyelek meg KISPOLSZKI- val. Azért a mai autók megbízhatóbbak
Forgalom ilyenkor még elviselhető, Húsvét miatt kellett egy kicsit várakozni Röszkén, volt egy jó pár Török. Többi határ max 1 perc volt. Trafit nem láttam rendőrt sem. Belgrádban megy még a hídépítés meg előtte az utat is csinálják, van egy kis terelés de nem vészes. Kb 25 perc alatt a csúcsforgalomban is áttértünk.. 101km-es átlagot tudtam menni Igoumenitsáig.
Két órája értem haza, érdeklődéssel olvastam az április 28-a utáni hozzászólásokat és mindenkit megnyugtatok az autópálya díjak sehol sem változtak, írhat bárki bármit. Az üzemanyag árak 1-2 %-kal emelkedtek, lefelé 135,90 dínárért tankoltam, visszafelé 138,90-ért, Görögországban változatlanok voltak, a diesel Stavrosban 1,529 volt, de Szalokiniben 1,478-ért is láttam. Az út sima volt, némi csalást meg lehetett engedni, így a 8 határ átlépéssel is sikerült az 1.150 km-t 10 óra 40 perc alatt letudni. Lefele és vissza úton az erkerülőn mentem a 38 km 35 percembe került a kamionokkal együtt is.
Aztán jót is röhögtem a gégé beirásán, mert szerintem ő a Száva híd elejétől a végéig méri az időt. Előtte az a nyolc lámpa és az a pár km, illetve a híd után az a 15 km nem számít, ha dicsekedni akar az ember.
Sajnos akkor nem kérek elnézést, mert a röhögést át akartam változtatni mosolygásra, de nem teszem. Ezt az egyszer-kétszer utazóknak el lehet adni, de nekem nem. Hidd el nem Trabanttal járok és a két éves autóm ma lépte át a 82.000 km-t. Igazából csak Görögországba használom és egy út oda- vissza 2.500 km,mert helyben kerékpározom. Ez szűken számolva 14 út évente és idén már ez volt az 5-ik, de 14-én megyek vissza.
Szerintem mi egy Belgrádról beszélünk, amely Batajnica után egy bal kanyarral kezdődik, ahol valamikor régen volt egy rendőr poszt. Maradványai mai is láthatók. Majd balról látható a Metró áruház és egyéb vállalkozások épületei. Itt kezdődik Belgrád és közben a kanyarig 5 lámpa, amelyből 1 sárgán villog. Az általad említett kanyar után jelenleg 4, vagy öt lámpa és felmenetel a Zágráb-Belgrád autópályára, ahonnan 8 km a Száva híd eleje, közben 2 db útkeresztődés jobbról, ahonnan le lehet menni az elkerülő gyűrűre. Folytassam ? Nem érdemes ! 25 perc az utópálya eléréséhez is kell.
Hümm, valószínűleg mindkettőjüknek, csak ezt már Ők 100 év múlva is így fogják "lekommunikálni" egymással.
Ebben a témában nincsenek megdönthetetlen igazságok, minden alkalom más és más, az egész nagymértékben függ az átutazás időszakától (évszak/nap/napszak) és a szerencsétől. Felesleges és roppant gyerekes dolog folyton ezeken végeláthatatlanul civakodni.
Szerintem!