Körutatzás a Peloponnészoszon 1847 85% 2005-10-14
2005. szeptember 7-25.ElõzményekMiért pont egy Peloponnészosz-körutazást választottunk, bérelt autóval? - A tavalyi Szantorni-Naxosz kombinált utazás után megint Görögország mellett döntöttünk.nekem ez lesz a nyolcadik görögországi utam. Gondolkoztunk azon, hogy saját autóval nekivágunk a szárazföldet bejárni, de féltünk, az autót ellopják, feltörik vagy ilyesmi. Mikor 2004.... |-> Tovább
2005 június - Sarti 1238 37% 2005-09-01
Végre eljött amire már év eleje óta vártam. Június 13.hétfõ. A pécsi mc.parkolóból indulunk kolléganõmmel és barátnõmmel Anival Sartira. 10.15-kor pontosan érkezik az utazási iroda busza. A soffõrök régi ismerõsként üdvözöltek bennünket, hiszen nem ez volt az elsõ utunk együtt. Nagyon korrektek és segítõkészek. Tompán pakoltunk át a másik buszra ami Sartira vitt bennünket. A... |-> Tovább
Nyaralás Platamonasban 1140 70% 2005-09-01
2005. július 30 - augusztus 10.Sokat gondolkodtunk az idén, Görögország mely részére menjünk nyaralni, hiszen annyi szép hely van. Egy biztos volt, a szárazföld a cél. Teljesen véletlen találtam a neten egy kis utazási irodát, amelynek fõ úti célja Platamonas, az Olimposi Riviérán található kis halászfalu. (Tavaly városi rangot kapott.)Macedónián keresztül mentünk és az úton nem volt... |-> Tovább
Sarti 2005 2485 67% 2005-09-01
Két évet kellet várni arra, hogy újra meglátogassuk kedvenc helyünket, Sartit. Hosszas készülõdés után június 30-án délben végre elindultunk. A szokásoknak megfelelõen kocsival (család-4 fõ) mentünk, szállást elõre foglalva, utazási iroda kihagyásával.Útunk mindaddig zökkenõmentes volt, míg nem értünk a Szerb-Bulgár határra. Itt ért az elsõ meglepetés. Az eddiektõl eltérõen a... |-> Tovább
Kos szigeti nyaralás 3158 84% 2005-09-01
Az Utazási Kiállításon begyûjtöttük a Görögországba utaztató irodák prospektusait. Tavaly ugyanis hûtlenek voltunk kedvenc országunkhoz és Tunézia volt az úticél. Nagyon szép volt ott is, de meg sem közelítette azt a hangulatot ami Görögországban van. Miután kezünkben volt az összes prosi, leültünk összehasonlítani a kínálatot. Zakhyntos, Kos és Rodosz között válogattunk. Azért... |-> Tovább
Nyári emlék Sartiról 2121 65% 2004-08-01
István beszámolója miatt választottam a nyaralás színhelyéül Szartit. Mondhatom, nem bántam meg. Görögországgal kapcsolatban egyébként elfogult vagyok, gyakorlatilag máshova nem is járok nyaralni. Úgy érzem, hogy otthonról, haza megyek. A magam részéről rendkívül sokra értékelem úgy az országot, mint a lakóit. Amennyiben valaha arra kényszerülnék, hogy Magyarországot elhagyjam,... |-> Tovább

Hirdessen itt!

..:: Bérelhető reklámfelület ::..