Samos 2006. Június 19. - Július 3. 4811 88% 2006-07-12
Elmúlt évi beszámolóm utolsó sorait idézem: „Talán jövõre is Görögországba szeretnénk menni. Azért csak talán, mert a világon még sok más szép hely is van, és azokat is látni szeretném - valahogy be kell osztani. Jövõre talán több idõt szánunk pihenésre és nem rohanunk versenyt az idõvel, hogy mindent láthassunk. Talán elmegyünk Samosra, vagy valami ilyen szépséges, de... |-> Tovább
Lefkáda, Santorini, Athén 2006 1352 80% 2006-07-12
2006. Június 19 HÉTFÕAz esti indulásnál minden simán ment, a gép pontosan indult. 2.20kor szálltunk le Athénban. A reptér irtó nagy. Hosszú perceken át csak kifelé jöttünk valami alagútfélén. Futó szalagok voltak egymás után, aztán termek meg lépcsõk, megint termek és útlevél checking meg megint terem, aztán táskák, tö-meg……A terminál elõtt rengeteg taxi busz... |-> Tovább
Parália, Makrigialos 2006 2712 65% 2006-07-12
A mi nyaralásunk június 23-án kezdõdött. Szerencsére találtam egy hirdetést, aki Paráliai hetének felét átadná. Sokat nem gondolkoztam, belevágtam, hívtam. Meglepetésemre egy nagyon kedves nõi hang szólt a telefonba. Megegyeztünk, és elfogadtuk a fél hetet, ezzel a négy nappal bõvítettük Makrigialosi nyaralásunkat.Eljött a péntek június 23. Reggel 5kor már az ágy kivetett magából.... |-> Tovább
Kréta - Santorini 2006 4171 53% 2006-07-09
Elérkezett hát a nagy nap: 2006. június 23-a. Indulás nyaralni. Kicsit zûrös volt a kezdet, mert indulás elõtt a gyermek megbetegedett, de aztán rendbejött minden. Mivel Sopronban lakunk, egyszerûbb volt az osztrák Neckermannál befizetni, és nem is kellett benne csalódnom. Többektõl hallottam, hogy Magyarországon gondok vannak a Neckermannal, itt azonban gördülékenyen megy minden.A repülõ... |-> Tovább
Egy csodálatos hét Görögországban 1376 84% 2006-06-27
Egy hosszú év után, - amit csak az internet görög oldalain történõ böngészés enyhített – ismét Görögország mellett döntöttünk. Amikor pedig eldõlt, hogy autóval indulunk útnak, akkor úgy határoztunk, hogy Makrigialosra megyünk ismét, mert ami tavaly kimaradt a fakultatív programok és az idõ hiánya miatt, azt most autóval be tudjuk járni.Viszont eddig mindig autóbusszal... |-> Tovább
Kréta - Gouves 2006. május 3299 66% 2006-06-25
Gouves nem egy 'felkapott' úticél, a Neckermannál is csodálkoztak: miért éppen oda?A 05. 23-30.-i csoportból csupán mi szálltunk az Astir Beach-be!Heraklion közelsége miatt választottuk, mert az egy hét nagyon rövid, de Knosszoszt, a heraklioni múzeumokat és Szantorinit mindenképpen látni akartuk és csak busszal közlekedhettünk.Heraklionból indul a legtöbb hajó Szantorinire (Itthon még nem... |-> Tovább