Vrasna 2006 985 78% 2006-08-20
Végre eljött a nap, indulunk Vrasnára. Az utazás körülményeivel nem fárasztok senkit, mert semmi érdemleges nem történt, minden rendben volt.Déli 12-kor indultunk Debrecenbõl és magyar idõ szerint másnap 9,15-kor már Vrasnán pakoltunk ki. A szállásunk szép volt, a szokásos apartman, semmi extra, bár tévé volt a szobában. Az ablakból a tengerre lehetett látni, az apartman kertje gondozott... |-> Tovább
Egy szuper hét Makrigialoson 4692 53% 2006-08-01
Hogy is kezdjem? Talán azzal,hogy idén másodszor adatott meg,hogy Görögországban nyaralhassunk a családommal,és a barátainkkal.Tavaly Sartin voltunk saját szervezésben,nagyon jól sikerütl szép emlékeink maradtak róla.Idén kicsit mást szerettem volna,mert ugyan csodálatos volt Sarti,de sajnos a környéken semmi látnivaló nem volt/vagy legalább is, mi nem igen találtunk/.Viszont gyönyörû ... |-> Tovább
Görögország 2006. július 1124 45% 2006-07-26
Július 13-án 6:15-kor hagytuk el az országot, autóval vágtunk neki Görögországnak. A magyar határon a reggeli váltás 6:30-kor van, szerencsére ezt pont elkerültük. A szerb és a makedón autópályák díjai azonosak voltak a honlapon közzétettekkel. Mi a magyar és szerb határ közötti pénzváltóban váltottunk eurót szerb dínárra és makedón denárra. Összesen 50 eurót váltottunk át, de... |-> Tovább
Sarti 2006. július 2095 58% 2006-07-25
Sarti 2006. július 1-14Úti beszámoló részletes táblázattal, Sarti és Sithonia félsziget információkMost voltam elõször Görögországban. Számomra az utazástervezés abból állt, hogy a mellékelt táblázatot összeállítottam az Internetrõl összeszedett információk (fõleg Szekeres István, Kaposi Ákos, Fazekasné Judit írása alapján, ezúton is köszönöm Nekik a hasznos adatokat és... |-> Tovább
Sarti 2006 június 2148 74% 2006-07-21
Utazás és elsõ nap15 órakor volt a találkozó egy parkolóba! Mikor megérkeztünk örültünk, hogy már ott a busz. De nem az volt, hanem ugyanannak az utazási irodának egy másik járata. Az utaskísérõ közölte velünk késni fog a buszunk, mert Pesten dugóba került. Nos mi bementünk az áruházba hûsölni: volt még idõnk. Öt óra fele megjött a buszunk: emeletes Cseh busz, tele szlovák... |-> Tovább
Két hét Makrigialosban 2006 1153 73% 2006-07-16
Az idei görögországi nyaralásunkra való készülõdés már nagyon hamar elkezdõdött, gyakorlatilag a karácsonyi ünnepek elmúltával. Ahogy múlnak az évek ez egyre, elõbbre kerül, lassan már hazaérkezésünk után szervezzük a következõ utat.Az idei nyaralás minden olyan dolgot hozott magával, ami még soha nem történt meg velünk. Elõször is hírtelen felindulásból döntöttünk... |-> Tovább