Korfu 2006. június 1057 71% 2006-10-09
Évek óta tervezgettünk elsõ utazásunkat Görögországba, csak valamilyen okból kifolyólag mindig elmaradt. Idén úgy nézett ki a dolog, hogy végre összejöhet. Már az év elején elkezdünk keresgélni, a célpont Korfu volt, már csak a hely volt kérdéses. Rengeteg informálódás, és az utazási irodák bõséges kínálatának átböngészése után Messoghira esett a választásunk. Elsõsorban... |-> Tovább
Kréta aug.27-szept.04. 1321 60% 2006-10-04
1.napVasárnap hajnali 3-ra kellett kimenni a reptérre, mivel 5-kor startolt. Elõzõ este persze semmit nem aludtam, így kicsit elcsigázott képem volt.5-kor rendben felszálltunk, 7.30. azaz ottani idõ szerint 8.30 kor már Heraklion repterébõl léptünk ki a meglepõen meleg, reggeli 35 fokba. A kijárnál egy igazi mediterrán 30-as hölgy (kis sötét bajusz) a kezében a nevünkkel ácsorgott. Örülés... |-> Tovább
Zakynthosi nyaralásom emlékei 5465 70% 2006-09-29
Idén Zakynthos szigete lett az uticélunk, mert sajnos már februárban nem volt hely abban a Krétai apartmanban, melyet kinéztünk magunknak. Zantén sikerült lefoglalnunk az utolsó kétágyas stúdiót 2006. július 27-tõl augusztus 07-ig a Lukas apartmanházban, mely a prospektusban lévõ leírás alapján a legjobban tetszett. Késõbb a barátaink kértek, hogy próbáljak nekik is szerezni egy 4 ágyas... |-> Tovább
Skala Fourka 2006 2106 70% 2006-09-27
Aug.25.- 26Végre elérkezett a nagy nap. INDULUNK!Hajnali 3-kor ébredtem, még mindenki horpasztott. Pedig megfogadtam, hogy sokáig alszom.A hajnali csendben végig gondoltam, hogy milyen feladatok várnak még indulás elõtt.Amikor végre a családom is felébredt, irány vásárolni. Utolsó ebédfõzés, elvégre finomat ígértem Anyunak. Hú de elszaladt az idõ, már 1 óra. Nincs idõ sziesztázni... |-> Tovább
Kréta 2006 augusztus 5707 63% 2006-08-30
Végre elérkezett augusztus 20-a és délután indultunk Krétára a nagy szigetre.A gépünk 16 óra 20 perckor indult, ezért 14 óra 20 percre kellett kiérnünk Ferihegy 2B-re.Szerencsénkre pontosan indult a gép. Kedves volt a személyzet muszakát szolgáltak fel. 1óra 50 perc volt a menetidõ. Érdekes a landolás Krétán. Csak azt látod, hogy alattad a tenger és egyre jobban süllyed a repülõ, már... |-> Tovább
Krétai nászút 2006. jún. 6-20. 1450 75% 2006-08-22
Esküvõnk után két nappal 2006. június 6-án indultunk Krétára.A Travel Service újgenerációs gépével másfél óra repülõút után érkeztünk meg Iraklio/Heraklion repülõterére, ahonnan Neckermann-os buszunkkal két óra alatt értük el Rethymno városát, egészen pontosan a Hotel Atlantis Beach-et. Megjegyzem, hogy június elején virágzik a leander Krétán, ami igazán mesés látvány:... |-> Tovább

Villa Oasis - Nea Potidea - Halkidiki
Privát homokos strand, csodálatos kilátás, mindössze 100 m-re a tengertől.
..:: Halkidiki, Kassandra, Nea Potidea ::..